مصاحبه آرشیو خبر ها
اشتیاق زیادی برای برد در این دیدار داشتیم، بازی به بازی بهتر می شوم

اشتیاق زیادی برای برد در این دیدار داشتیم، بازی به بازی بهتر می شوم

استفانو استورارو پس از پایان بازی کیه وو و یوونتوس که با برتری 2-1 بیانکونری به پایان رسید با کانال تلویزیونی یوونتوس به مصاحبه پرداخت:

 

تیم پس از دریافت گل واکنش خوبی نشان داد. سه امتیاز ارزشمند دیگر به دست آمد...

 

بله، ما به خوبی واکنش نشان دادیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. عزم و اشتیاق زیادی برای برد داشتیم، پیروزی در بازی امروز بسیار مهم بود و حالا با سه امتیاز به خانه برمی گردیم. به خوبی این کار را انجام دادیم و رضایت بخش است.

 

بازی به بازی بهتر می شوی. امروز در تمام نقاط زمین حضور داشتی...

 

بله، این وظیفه من است، سرمربی از من خواسته است این کار را انجام دهم و تمام تلاش خود را انجام خواهم داد. امروز احساس بهتری داشتم. گفته بودم بازی به بازی بهتر می شوم. برای رسیدن به قهرمانی به برد در این بازی ها نیاز است.

 

امروز سیستم 4‐3‐3 را امتحان کردید...

 

بله، هم سیستم 4‐3‐1‐2 و هم 4‐3‐3 را امتحان کردیم. بسته به شرایط سیستم ما تغییر می کند و راه های مشخصی را امتحان می کنیم.

 

سورنتینو سیو زیبایی داشت، می توانستی موفق به گلزنی شوی...

 

سورنتینو به خوبی با دستش توپ را دفع کرد، می توانستم بهتر توپ را بزنم، اما خسته بودم. با این حال شرایطم در حال حاضر بهتر است. مهم ترین مسأله برد تیم در این دیدار بود، به ثمر رساندن گل مسأله دیگری بود که مهم نیست.

 

آرام آرام و با صبر به شناخت همدیگر می رسید...

 

بله، با نیرویی که در اختیار داریم، برای شناخت بهتر همدیگر، یادگیری بهتر و انجام حرکات ترکیبی مهم است که در کنار همدیگر بازی کنیم. اگر به آمار بازی ها نگاه کنیم مصدومیت های زیادی داشته ایم و با رسیدن یک بازیکن به ترکیب چند بازیکن دیگر مصدوم شده اند. بنابراین، رسیدن به این هماهنگی کار آسانی نیست. امیدواریم که شرایط آرمانی خود را پیدا کنیم. با شناخت همدیگر احساس بهتری خواهیم داشت. فقط می توانیم بازی به بازی بهتر شویم. کیفیت بازیکنان تیم مشخص است و قابل بحث نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: